> profil działalności
> kariera
> nasza wizja i wartości
> export and import of dangerous chemicals
> excise duty goods
> drug precurors legislation
> models declaration relating to individual transact. (PDF)
> customer declaration of the final use of the product (PDF)
> customer declaration of specific use (PDF)
> enquiry
|
główna / o firmie / warunki współpracy / reklamacje |
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest zgłoszenie Zamawiającego, potwierdzone pisemnie do Działu Obsługi Klienta:
Region śląski, opolski tel.: 32 23-92-172 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region małopolski tel.: 32 23-92-170 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region małopolski- miasta Kraków, Tychy, Bielsko-Biała tel.: 32 23-92-170 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region mazowiecki, warmińsko-mazurski tel.: 32 23-92-152, 32 23-92-364 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region łódzki tel.: 32 23-92-157 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region mazowiecki, podlaski tel.: 32 23-92-364 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region kujawsko - pomorski tel.: 32 23-92-377 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region pomorski, zachodnio-pomorski tel.: 32 23-92-177 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region wielkopolski tel.: 32 23-92-100 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region dolnośląski, lubuski tel.: 32 23-92-171 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Region lubelski, świętokrzyski, podkarpacki tel.: 32 23-92-171 lub 32 23-92-157 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] | Odbiory własne ul. Sowińskiego 11, tel. 32 23-92-260 fax: 32 23-92-372 e-mail: [email protected] |
lub listownie, na adres:
Avantor Performance Materials Poland SA
Dział Obsługi Klienta
ul. Sowińskiego 11, 44-101 Gliwice
Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki bezpośrednio po jej otrzymaniu. Wszelkie ubytki lub uszkodzenia towaru muszą być stwierdzone protokolarnie w dniu dostawy i przesłane nie później niż w ciągu 7 dni od daty odbioru towaru do Działu Reklamacji Avantor Performance Materials Poland S.A wraz z dokumentami sprzedażowymi oraz protokołem szkody.
Protokół musi zawierać rozbieżności, potwierdzone podpisem kierowcy przewoźnika, pomiędzy faktycznie dostarczonym towarem a dokumentacją.
Po upływie tego terminu Avantor Performance Materials Poland S.A. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone bądź zaginione towary.
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest zgłoszenie Zamawiającego, potwierdzone pisemnie. Pracownik Avantor Performance Materials Poland S.A. w ciągu 14 dni kalendarzowych odpowiada klientowi o podjętych działaniach związanych z wyjaśnieniem zasadności reklamacji.
Produkty dostarczone niewłaściwie na skutek błędu w zamówieniu Klienta mogą podlegać zwrotowi po uzyskaniu pisemnej zgody ze strony Avantor Performance Materials Poland S.A.
Towary zwracane bez uzgodnienia nie będą przyjmowane.
|
|
|